Tisková zpráva je většinou text. Vetšinou. Rozluštíte tu od Chevroletu?

Tisková zpráva má svá pravidla, výhody, nevýhody. V zásadě jde o text, ideálně co nejvíce jednoduchý, bez typografie, zkoušení napodobit zprávy od Aštara Šerana. Posloužit obsahem novináři, který potřebuje posloužit svému editorovi, vedoucímu vydání či šéfredaktorovi. A ve výsledku posloužit čtenářům. Na tiskové zprávě je špatné to, že novináři vůbec tiskové zprávy nepotřebuji. Takže co se většinou děje? Prostě se posílají zisíce zbytečných tiskových zpráva, které nikoho nezajímají. Občas někoho napadne z tiskové zprávy udělat marketing. Dokážete rozluštit co říká Chevrolet?

Dokážete rozluštit co říká Chevrolet?

Rozluštili jste? Pokud si to chcete ověřit, zkuste zde.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s