Dnes představovala Nubia (což je značka patřící pod ZTE) nový telefon.

Příběh, důležitý je příběh, nejenom v Public Relations. Nubia ten příběh dnes měla #004

Storyteling, vyprávění příběhů, pohádky, pověsti, patří k historii lidstva už po tisíciletí. Jako děti jsme pohádky milovali, ať už ty české, klasické, nebo pohádky tisíce a jedné noci. Jako dospělí je ale milujeme stále. Pokud chcete něco dobře prodat musíte mít příběh, dnes neohromíte technickými parametry, rozměry, rychlostmi.

Dnes představovala Nubia (což je značka patřící pod ZTE) nový telefon. Představení bylo velkolepé, pronajatá pražská Slavia, zatemněné závěsy, skoro hodinu dlouhý program, nejvyšší představitelé firmy, činské ambasády, pražského magistrátu a spousta celebrit. Což na (zejména ty technické) novináře moc nefunguje, ale zaručí to že se informace o novém modelu telefonu dostanou do lifestylových (a hlavně lidově bulvárních a celebritoidních) médií. Akce samotná dobře připravená, moderující Ema Smetana sympatická a perfektně řešící i obvyklá zaškobrtnutí s audio technikou.

Telefon s příběhem

Hezký kousek. Lehké, tenké,Nubia My Prague
Hezký kousek. Lehké, tenké,Nubia My Prague

Ale to pro tento #PR tip není podstatné, Nubia pojmenovala telefon My Prague (My je řada, takže vlastně i Nubia Prague) a čínský šéf Nubie velmi hezky povídal o tom, že Praha je pro Číňany hrozně lákavá, milují zdejší historii, jezdí sem na líbánky. A protože My Prague klade důraz na focení a filmování, tak to ještě velmi pěkně ukazovali na fotkách, kolážích a hlavně řadě timelapse právě Prahy (ale i několika dalších částí Česka).

Ten příběh byl dobrý a může ještě mnohokrát posloužit. Volba pojmenování po Praze může hodně pomoci, jak telefonu, tak nakonec Praze (asi by ho mohli pojmenovat třeba Nubia My Paris, ale tam by to měli možná složitější se získáním práv a řadou dalších věci. Takže z tohoto pohledu i dobré rozhodnutí, které by mohlo pro Prahu znamenat přínos. A to celé je nakonec součástí příběhu.

Nutno dodat, že tohle není jediná část příběhu, bylo jich tam ještě pár dalších, také zajímavých. Třeba to, že jméno nového mobilu vzešlo z nápadu malé dcery šéfa Nubie, „pojmenuj je po městech“.  Protože i toto je důležité. Mít jeden hlavní příběh a v něm další, malé, dílčí.

Jestli mocí mermo chcete technické parametry, tak zkuste třeba článek na Dotykománii. Ale tady jde opravdu o něco jiného.

TO PODSTATNÉ: Pokud chcete řešit Public Relations, PR, tak nezapomeňte, že bez příběhu to dnes už skoro fungovat nebude.

Dnes představovala Nubia (což je značka patřící pod ZTE) nový telefon.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s