1024-666-pexels-white-kitchen-bakery-cookies

Nikdy, nikdy si nepište pochvalné komentáře ani e-maily. Nebo dopadnete jako v ANO #010

Imaginární lidé dokáží psát velice krásné imaginární emaily. ANO budeme vytvářet falešné emaily.“ říká Ondřej Sasin pod fantastickým příkladem ignorování jednoho ze zásadních pravidel Public Relations. Pravidlem, které je pravidelně porušováno a pravidelně přivádí aktéry do nepříjemné situace.

Nikdy, nikdy si nepište pochvalné komentáře ani e-maily. Nebo dopadnete jako v ANO

Nikdy, ale opravdu nikdy, si nepište pochvalné komentáře, e-maily, ohlasy, blogy. Prostě nic.Něco takového jakž takž můžete dělat v reklamě (jako třeba v aktuální kampani ČEZ), ale i tam to bude vypadat trapně. Jeden z učebnicových příkladů v minulosti byl třeba ten, kdy Agentura Bison & Rose nezvládla použití Fake Blogu pro PR služby PaySec

PS: A když už falšujete poslaný mail, tak si dejte pozor, ať neupadne písmenko u slova „Odesílatel„. Dostane někdo z PR týmu padáka?

PPS: Michal Kubíček mi při retweetu připomněl, že pro tenhle druh činnosti existuje krásné označení. Takže je čas se naučit jedno cizí slovíčko astroturfing

Advertisements

1 komentář: „Nikdy, nikdy si nepište pochvalné komentáře ani e-maily. Nebo dopadnete jako v ANO #010

  1. Technická poznámka: Upadlé písmenko u slova odesílatel je známá chyba české lokalizace OWA (MS Outlook Web Access) tuším verze 2010. Alespoň je vidět jaký software PR oddělení používá. Za pět let to Microsoft zatím neopravil – a už asi nikdy neopraví.

    Like

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s