Nejčtenější #PRTIPY v srpnu 2015 (6 414 zhlédnutí, 3 653 návštěvníků)

#PRTIPY najdete na prtipy.wordpress.com a vychází zde v průměru jeden tip týkající se Public Relations týdně – zejména proto, že se mi je nechtělo „utopit“ v @365tipů. Tenhle web nemá ani vlastní sociální sítě a patří v zásadě k www.feedit.cz (což je služba zveřejňující tiskové zprávy)

prtipy-srpen-2015

  1. Nikdy, nikdy si nepište pochvalné komentáře ani e-maily. (2 238 zhlédnutí)
  2. Seznam adresátů se vždy dává do slepé kopie. Opakuji, vždy do slepé kopie (754)
  3. Když už graf, tak aby pořádně vypadal a hlavně skryl podstatu. Případ posunuté osy (679)
  4. Spojovat se s kontroverzním či dokonce negativním tématem se může šeredně vymstít (605)
  5. Enter se uprostřed odstavce nemačká. Víte co je nedělitelná mezera? (390)
  6. Tiskové zprávy se v PDF nikdy neposílají. Zopakujeme si to. Nikdy
  7. Nechte být barvičky, fonty a vůbec všechny vychytávky, tisková zpráva je o sdělení informace
  8. Chcete ohromit čísly růstu? Pouhými procenty to nedokážete a jste za hlupáky
  9. Ne vždy je nutné trápit se s tiskovou zprávou, často stačí jen sdělení podstatné informace
  10. Příběh, důležitý je příběh, nejenom v Public Relations. Nubia ten příběh dnes měla
Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s