Mám v tiskové zprávě používat header/footer funkčnost Wordu? #051

Rovnou prozradím, že pokud chcete hlavičku či patičku (header a footer) Wordu používat, tak jedině pro něco, co není součástí tiskové zprávy a je v zásadě zcela zbytečné a vůbec nemuselo být uvedeno.

Rozhodně tam nevkládejte kontakty ani něco, co by někdo mohl potřebovat použít. Bude-li se novinář potřebovat dostat k textu či informaci z patičky či hlavičky, bude to znamenat, že si ji musí extra „otevřít“. Což bude mimochodem platit pokud si vaši tiskovou zprávu otevře ve Wordu. Pokud si ale bude chtít něco takového otevřít třeba v Google Docs, tak to bude ještě komplikovanější.

Klasicky i zde platí, že otevírání tiskových zpráv na mobilních zařízeních je další dobrý důvod, proč v nich nepoužívat žádné zbytečně komplikující vychytávky. Ve všem tom ale bohatě stačí, když si uvědomíte že, tisková zpráva je o sdělení informace  a žádné extra vychytávky ani formátování nepotřebuje.

Nevíte si rady s tím jak napsat tiskovou zprávu? Poradíme v Co všechno by měla obsahovat tisková zpráva? Jak psát tiskovou zprávu?

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s