Posíláte-li tiskovou zprávu na medialist, počkejte s odesláním do PROTEXTu #054

Nechme teď stranou zda vůbec do služby PROTEXT tiskové zprávy a oznámení odesílat, na to se můžeme později podívat v jiném tipu. Jednu věc byste ale dodržovat měli, klasický postup práce s tématem u PR agentury je ten, že nejprve téma zkusíte nabídnout vybraným novinářům a teprve s odstupem posíláte na medialist (ať už široký nebo vybraný) a opět s dalším odstupem tiskovou zprávu či sdělení odešlete do PROTEXTu.

Tohle trochu souvisí s Proč vám nevydají PR článek, který jste poslali? a tam uvedeným „Chcete-li dostat do médií článek, tak musíte cíleně oslovit jedno konkrétní médium.„.

Samotné poslání tiskové zprávy na medialist znamená, že příjemci vědí, že to dostali až stovky dalších lidí a úměrně tomu je snížen jejich zájem. Pokud tisková zpráva dorazí skrz PROTEXT, znamená to, že informace šla na ještě větší počet adresátů a zájem to zpracovávat je tedy ještě nižší. Pokud pošlete skrz PROTEXT a poté na medialist, tak je to nešťastná volba.

TIP: „PROTEXT“ ve výše uvedených odstavcích si nahraďte klidně třeba i FeedIT.cz či jakoukoliv další databází, kam se posílají tiskové zprávy pro veřejné vyvěšení.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s