Jak hodně by se PR agentura měla prezentovat v e-mailu a tiskové zprávě? #066

Občas dorazí e-mail s tiskovou zprávo, kde zásadní viditelnost má PR agentura a nikoliv klient, pro kterého pracuje. Obří podpisy v e-mailu (většinou zcela bezohledně grafické o velikosti i pár stovek KB), tisková zpráva má prominentní logo tiskové agentury a samotný klient je odsunut kamsi do pozadí. V těch ještě horších případech se dokonce v e-mailu v podpisu objevují další reference PR agentury, někdy působící hodně kontraproduktivně vůči klientovi, jehož tisková zpráva je posílána.

Pamatujte, tisková zpráva je materiál klienta, ten by měl být vidět a rozpoznatelný zcela jasně a na první pohled. Tisková agentura je to co má být v pozadí a jediné důležité co se jí týká je kontakt, na který se novinář může obrátit.

Tisková zpráva neslouží k prezentování PR agentury. E-mail je to samé, nemá sloužit k tomu aby se v něm prodávala a prezentovala PR agentura, má to být její klient.

Celé je to ještě absurdnější, že novinář dostává od takovýchto podivných tiskových agentur stále totéž – přehnanou sebe prezentaci agentury chovající se bezohledně ke klientovi. Jste-li klient, vždy si ohlídejte jakým způsobem vaše PR agentura rozesílá vaše materiály.

Pokračovat můžete do Co všechno by měla obsahovat tisková zpráva? Jak psát tiskovou zprávu? 

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s